divendres, 21 de juny del 2013

La nit de les papallones. Jordi Coca


   Estic llegint simultàniament 6 llibres molt diferents:poesia, aforismes, assaig, un dietari....però quan vaig anar a córrer a la cursa de Cantonigròs, la meva sorpresa va ser quan vaig obrir la bossa dels obsequis i hi vaig veure aquesta novel·la. Sense pensar-m'hi dues vegades vaig encetar la meva 7a lectura simultània i l'he acabada abans que les altres!  Llegir Jordi Coca és sinònim de qualitat, de rigor literari i sempre és un cop de puny a l'estómac que et deixondeix ràpidament si tenies l'ànima massa adormida.
   La història de la Carla és un mirall desencisat de la Catalunya de la transició. De la misèria social,humana  i política d'aquesta època...no pas pitjor que l'actual. M'ha agradat molt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada