diumenge, 31 de juliol del 2016

Espiral. Manuel Baixauli.


   Després de la sorpresa i del plaer que em va produir la lectura del recull d'articles Ningú no ens espera, se m'ha despertat la curiositat de llegir la seva obra narrativa. He començat pel recull de microcontes Espiral. Aquest autor continua sorprenent-me gratament i més endavant llegiré els altres llibres que ha publicat. D'aquest n'he de dir que m'ha produït un desassossec existencial profund, alhora, i no és cap paradoxa, replantejar-me i valorar aquest miracle que és la vida. Per refer-me hauré de rellegir algun dels volums de poesia oriental que ocupen un lloc destacat de la nostra biblioteca perquè em doni una mica de pau interior després del trasbals que m'han provocat aquestes narracions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada